fredag, november 10, 2006

Mitt i vardagen...

...ska jag fortsätta som politisk sekreterare
...ska jag ha kvar mitt kontor på residenset och sjukvårdspartiet ska flytta ner till V och Mp
...hade jag en romantisk helg med min fru förra helgen
...ska jag vara ensam med min dotter den här helgen
...är flera femtonåriga innebandykillar långtidsskadade och ännu fler småskadade
...har jag köpt nya joggingskor
...ska jag bli studiecirkelledare för tränarkollegor
...har jag andra intressen än politik
...kommer jag att sakna Carina Åström allomfattande kunskaper som min chef
...kommer jag att gilla Sören Kvibergs kunnighet och charm som min chef
...är jag faktiskt väldigt lycklig
...kan en borgerlig regering inte förstöra mitt humör

Kort sagt: En borgerlig regering kan inte få ner mitt humör.

Trevlig helg!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Carina Åström kommer saknas av fler än av Vänsterpartisterna. Hälso- och sjukvårdsutskottet och Regionstyrelsen har förlorat en av sina skickligaste politiker, oavsett parti.

Ändå känns det som att ni gjort ett bra val av Sören Kviberg. Han kommer bli en värdig efterträdare till Carina som regionråd...

Kul att se att även du har andra intressen än politik, förresten :-)

11:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home